بشر کوتاه

يکشنبه 28 مهر 1398
23:02
آزما تجهیز
بشر کوتاه

بشر کوتاه با سایزهای متفاوت یکی از چندین خدمات فروشگاه اینترنتی آزماتجهیر در زمینه فروش انواع بشر آزمایشگاهی می باشد.

خرید انوع حجم های بشر شیشه ای با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی را، از آزما تجهیز تجربه نمایید. شما می توانید در صورت نیاز این محصول را از همین صفحه سفارش دهید و یا برای مشاهده محصولات بیشتر به بخش فروش بشر مراجعه کنید.

بشر آزمایشگاهی

بشر در زبان فرانسوی (Bécher) و در زبان انگلیسی (Beaker) می باشد. این محصول یکی از پرکاربردترین شیشه آلات آزمایشگاهی می باشد که معمولاً برای همزدن، مخلوط کردن و یا گرم کردن مایعات در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.این ظروف عموماً استوانه‌ای شکل با کف تخت و مدرج هستند که در قسمت بالای خود دارای لبه ای می باشند که همین امر انتقال و ریختن مواد به ظرفی دیگر را تسهیل می کند. بشرهای آزمایشگاهی در اندازه‌های مختلف از یک میلی لیتر تا چندین لیتر موجود هستند. این ظروف با توجه به لبه ای که برای آنها تعبیه شده دارای درب نمی باشند بنابراین می توان از شیشه ساعت برای پوشاندن آنها استفاده نمود.

بشر شیشه ای

بشرهای شیشه ای از لحاظ شکل، کاربرد و جنس متفاوت هستند و با توجه به حیطه ی کاری مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف دارای درجه بندی روی جداره بوده و این درجه بندی در بشرهای مختلف ممکن است متفاوت باشد و حجم هر ظرف نیز روی آن حک شده است. بشرها دارای دسته بندی های متفاوتی هستند. یکی از این دسته بندی ها، بشر کوتاه یا بشر گریفین که براساس نام طراح آن جان جزف گریفین ( John Joseph Griffin) بوده که در آنها ارتفاع ظرف حدودا ۱٫۴ برابر قطر آن می باشد.

ویژگی بشر شیشه ای

  • مقاومت شیمیایی بالای آنها به آب، محلولهای بازی، اسیدی و مواد ارگانیک
  • مفاوم در برابر حرارت تا درجه حرارتی مشخص
  • استحکام مکانیکی فوق العاده بالا و بسیار بادوام

موارد استفاده بشر شیشه ای

  • نگهداری نمونه
  • مخلوط کردن و حل کردن
  • گرم کردن

فروش بشر آزمایشگاهی

فروش بشر کوتاه و انواع بشر در فروشگاه آزماتجهیز به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آزماتجهیز می توانید راهنمای خرید را ببینید. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد خرید بشر، روی آن کلیک نمایید.


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شیشه آلات آزمایشگاهی,ظروف آزمایشگاهی,آزما تجهیز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]