ارلن مایر دهانه تنگ

يکشنبه 28 مهر 1398
23:06
آزما تجهیز
ارلن مایر دهانه تنگ

ارلن مایر دهانه تنگ یا Narrow neck Erlen یکی از انواع ارلن ها می باشد که در ابعاد مختلفی موجود می باشد. شما مشتربان سایت آزما تجهیز می توانید خرید ارلن مایر دهانه تنگ را از فروشگاه اینترنتی آزما تجهیز انجام دهید. شرکت آزما تجهیز تولید کننده و وارد کننده کننده ی انواع ظروف آزمایشگاهی به صورت تک و عمده می باشد.

ارلن مایر دهانه تنگ یکی از انواع ارلن مایر می باشد(به انگلیسی: Narrow neck Erlenmeyer Flask). همانند سایر ارلن ها، مخروطی شکل با انتهایی تخت است. این ظروف چون دهانه اش باریک است برای مخلوط کردن و جوشاندن مایعات نیز به کار می‌رود. لبه ها و کناره های به تدریج باریک شده و گردنه باریک این فلاسک به محتوای داخل آن بدون خطر ریختن، اجازه ی مخلوط شدن به وسیله چرخیدن را می دهد، و آنان را برای تیتراسیون مناسب می سازد. بخارهای داغ در بخش بالای فلاسک متمرکز و فشرده می شوند، و از دست رفتن و افت محلول را می کاهند. از طرفی می تواند قیف های فیلتر را محافظت کند.

ویژگی های ارلن مایر دهانه تنگ

  • عملکرد بالا در برابر حرارت و حداقل انبساط حرارتی
  • قابلیت گرم کردن مواد در داخل آن
  • مقاوم در برابر فعل و انفعالات شیمیایی
  • مدرج شده با علائم سفید
  • قابلیت مخلوط کردن مواد در داخل آن به جهت دهانه ی باریک
  • مانع تبخیر زیاد محلول به جهت دهانه ی باریک
  • انتقال راحت مایع از آن

موارد استفاده ارلن دهانه تنگ

  • تیتراسیون
  • تبلورسازی محدد،
    نمونه خالص شده تا نقطه جوش گرما داده شده و محلول کافی برای کامل کردن انحلال اضافه می شود. محلول داغ از طریق یک کاغذ صافی چین دار درون فلاسک گیرنده و دریافت کننده صاف می شود. بخارهای داغ حلال جوشان قیف فیلتر یا صافی را گرم نگه می دارد و از تبلورسازی زودرس جلوگیری می کند.
  • میکروبیولوژی،
    از آنها در میکروبیولوژی برای تهیه کشت های میکروبی استفاده می شوند.نوع پلاستیکی یا شیشه ای آن در کشت سلولی استفاده می شوند. استرلیزه شده و ممکن است برای افزودن تبادل گاز در طی کشت میکروبی و تلقیح و تکان دهی دارای روزنه های هواکش دار باشد.

فروش ارلن مایر

فروش ارلن مایر دهانه تنگ و فروش انواع ارلن در فروشگاه آزماتجهیز به صورت اینترنتی بوده و محصول خریداری شده بعد از پرداخت آنلاین، از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز برای شهرستان ها ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آزما تجهیز می توانید راهنمای خرید را ببینید. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی از ارلن مایر دهانه گشاد و مقایسه لوازم آزمایشگاهی در خصوص ارلن می توانید به صفحه آن مراجعه نمایید.


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شیشه آلات آزمایشگاهی,ظروف آزمایشگاهی,آزما تجهیز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]